Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Skjønner liksom ikke hvorfor vi ikke kan legge ut et problem her, å høre hva andre har å si. Uansett hva som skjer, så er det noen som må vri å vende på alt, å skape en kranglette debatt. Jeg synd det er godt å kunne få noen svar fra andre i blandt, men er deprimerede å se de som MÅ kverulere... Det finnes faktisk et krangleforum til dere som er så usikre på dere selv at dere må la det gå utover andre.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Skriver du som en 5-åring med vilje for å provosere frem frekke svar?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Helt enig med deg, HI. Har lagt ut mange tråder her, og på alle er det noen som må komme med en frekk eller negativ kommentar, skjønner ikke helt vitsen..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Jeg er litt enig, men noe av det som skrives her må tas med en posjon ironi og humor:) All den gørra som kommer ut her kan ikke være alvorlig ment:)
Gjest Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Hmmm? Talking to me???? Selv om vi er uenige, trenger du ikke bli sur vet du =) Folk må da forstå at folk kan ha ulike meninger om ting og tang?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Er jo såklart lov å ha ulike meninger,men er ikke nødvendig å være frekk eller negativ av den grunn
Gjest Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Nei sant nok det =) Nå anser jeg meg selv som ekstemt posetiv da =) Men litt kverulerende kan jeg nok være av og til! =)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 haha... uenighet er jeg enig i.. men jaggu måtte noen slenge dritt her inne også..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 Jeg tror ikke det er så mange av de...er nok kun en som kjeder seg veldig ;-D
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 Jei synst fålka her er drittneggativve! ÆsjBæsj.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #11 Skrevet 7. september 2010 *sukk* Ja ok, det er meg...Å være hjemmeværende med småbarn gjør noe med deg skjønner du. Ødelegger hjernen litt...Sorry...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå