Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24240867 Er det mulig?!?!?!?
BlåBlå Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Dyrere enn jeg ga for en NY Reimadress på salg for noen uker siden jo. Gudd løkk.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Herregud! En slitt dress til samme pris som den nye fine jeg kjøpte på salg i februar:-D hahahahaha
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 I know, var det jeg så... De er jo dyre, men er jo alltid salg nå!!
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Den dressen der så skikklig gammel ut. Dessuten så hadde jeg aldri betalt 500 kr for en brukt reimadress som tydligvis er slitt. Jeg tror denne dressen har vært bruk mere enn bare en sesong...
Monajenten Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Hvor kjøpte du Reima på salg BlåBlå?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 Er vel ikke så slitt som enkelte her skal ha det til... Kommer også an på om det er reima eller reima tec. Reima tec er dyrere pga ekstra polstrede knær og rumpe. Selv kjøper jeg Troll dressene. Syns de er supre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå