Gå til innhold

Trives du i hjemmet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller føler du deg aldri hjemme? Jeg har bodd i mitt hjem siden mars. Jeg øver fortsatt på å lære at dette er et hjem vi skal bo i mange mange år.

Jeg er veldig glad i huset vårt, men jeg har flyttet så mange ganger de siste 5 årene at det er vanskelig å innse at dette er så og si siste stoppested.

Hvilke tanker har dere om stedet dere bor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trives egentlig veldig godt. Har bodd her i snart 10 år, men nå ligger hjemmet vårt på finn.

Kjempe rart at noen andre skal bo her og ikke vi.

Vi skal flytte til et større sted med mange flere muligheter for familien.

Spennende og rart og vemodig og litt trist.

Gleder meg til å se hvordan det nye hjemmet blir da.

Skrevet

Nei, jeg har bodd midlertidig i snart 5 år... Jeg ble gravid uplanlagt og siden han eide og jeg leide (fikk ikke lån pga lav inntekt) måtte jeg flytte inn til ham. Alle tingene mine står fortsatt på lager, jeg hater leiligheten, møbleringen, bydelen, naboene og situasjonen er i ferd med å ødelegge forholdet mitt..Leiligheten jeg hadde var perfekt, inni og utenpå...Hadde jeg visst at vi aldri kom til å kunne flytte til et bedre sted og møblere slik at jeg også følte meg hjemme ville jeg heller blitt alenemor..

Skrevet

mitt og mitt, jeg leier av familie. En kjellerhybel for å være presis. Er fornøyd i den forstand at jeg har familien i huset og dermed også barnevakt ved behov(er alenemor), billig leie og bra og trygt nabolag. Men alt i alt ville jeg gjerne ha flyttet herfra dersom jeg hadde hatt mulighet til å kjøpe noe nå. Synes ikke noe særlig om å oppdra min lille i en kjeller med lite dagslys, dårlig plass, og kun ett soverom. Men inntill jeg får kjøpt noe selv, så bor vi her. Ønsker ikke å flytte dattern min mer enn nødvendig, og her har hun en lekekamerat i huset:)

Skrevet

Ja, jeg stortrives! Har bodd steder tidligere der jeg ikke har klart å tenke at "her skal jeg bo", så da har jeg gudskjelov ikke blitt boende slev om det har ført til en del flytting.

Nå har jeg endelig kommet hjem føles det som. Her jeg bor nå vil jeg bli!

Skrevet

Trives veldig godt. Eneste jeg kunne klart meg uten er naboen som tror at ytterdøra passer på andre siden av huset, at de tramper veldig når de går og den irriterende jenta deres. (bor i tomannsbolig, og har valgt det selv så kan vel ikke klage)

Flott naboer, og nettopp fått nye, så jeg har planer om å få meg ei ny venninne så fort de får flyttet inn, hehe.

Holder på med oppussing og det blir så fint og flott her etterhvert så :)

Skrevet

Vi leier en sokkeletasje på fjerde året, og det føles midlertidig og kjipt. Vi bor langt unna familie og venner, og har dårlig med nettverk i området. Leiligheten er grei, ikke drømmehjemmet, men helt ok.

Skrevet

Jepp,trives meget godt ! Kjøpte meg leilighet i okt. 2009 og møblerte akkurat slik jeg vil,er stor fornøyd!

Fikk meg samboer i mai 2010,så nå er alt perfekt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...