Monajenten Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Har fått dette av legen i dag, som et siste forsøk før jeg evt. må ta ut spiralen. Hadde vært greit å høre om andre har erfaringer med det.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Jepp, det har jeg (selvfølgelig), vet du! Brukte det en stund under hver blødning. Jeg brukte det ikke mot småblødninger ved spiral osv, bare under de store mensblødningene jeg har. Tok maksdose, dvs 2 tabletter 3 ganger daglig hele perioden. Hjalp litt. Men ikke veldig mye. Vet ikke helt hvordan jeg kan forklare hvor mye/lite det hjalp på blødningsmengden.,...
Monajenten Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2010 Takk for svar. Jeg har sånn 16-20 dager lange mensblødninger, men det går jo ikke lange tiden før jeg får mensen tilbake etter det. På min står det to stk 3-4 ganger daglig men jeg holder meg ihvertfall til 3 ganger. Kjenner jeg er skeptisk men jeg må jo bare prøve. De var svindyre da, ihvertfall i forhold til hvor ofte jeg har mensen.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 ja, prisen + begrenset effekt var grunnen til at jeg sluttet med de. Bruker jo 200 kr på tamponger hver måned og ikke så greit med 160 i tabletter i tillegg når man har dårlig råd da.
Monajenten Skrevet 7. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2010 Nei jeg syns det var helt ekstremt, så jeg får prøve en stund og se om de har noe virkning. Har også tatt blodprøver i dag da, så er spent på om alt er som det skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå