Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Har hatt eggløsning!!! :D:D:D:D:D Er så glaaad!!!! Da hjelper tablettene!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Gratulerer da:) Lykke til med babylaging:)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Da er det vel rett før du verper?!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Håper da virkelig det! Har prøvd i to år nå.. Endelig fikk jeg noe som skal hjelpe meg.. Femar het det.. Og jammen så funka det!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Hva er Femar, og i hvilke tilfeller virker det?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Også sitter du her og skriver om det?! GÅ Å HEKK FRØKEN! DU SKAL JO LAGE BARN!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 hihihi... Femar er en medisin som skal hjelpe på eggløsning, vil påstå at det er noe av det samme som pergo:) Hihi, du har rett.. Men fikk svar idag at jeg hadde hatt eggløsning, så er vell for seint å stå på nå Får vell bare håpe at vi sto på de dagene det gjaldt:p Men om ikke, så vet vi at tablettene fungerer, så da blir det en ny runde neste gang.. Å da skal vi iallefall stå på, for da vet vi di virker.. Litt motiverende det også da! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå