Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 noen som har noen å anbefale? trenger sårt å få fikse håret litt, men aner ikke hvem jeg skal gå til..har litt angst for frisører
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Idol på Kleppestø senter har ei dame som heter Astrid. Hun er en av de få jeg kommer til å gå tilbake til. Hun er i slutten av 30-årene og jeg merket at hun hadde masse erfaring.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Insi-damene på Vestkanten er flinke og hyggelige alle sammen:-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Ikke noen av salongene på vestkanten ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Har enda til gode å snakke med en som har klippet seg hos Curly og vært fornøyd. At den salongen går rundt er et mysterie for meg iallfall. Brukte 3 år på å rette opp misshandlingen jeg fikk der den ene gangen jeg slapp de til.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Enig med at Curly-salongen ikke er mye å skryte av, har vært der to ganger og vært veldig misfornøyd. På Insi er jeg alltid fornøyd, og har gått der i mange år.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Mon Ami på Sartor - Torill eller Karen. Knallflinke!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Dra til korskirkealmenningen og klipp deg på Madame! Veldig bra! De tar seg veldig god tid, og jeg har alltid vært fornøyd der. Bortsett fra der har jeg knapt vært fornøyd med noen frisør
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 Strusshamn. Saxsen på Askøy. Har ikke vært så fornøyd på mange år. Endelig en frisør som virkelig hørte på meg og forstod hvordan jeg ville ha håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå