Dr. Greve Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Ja eller nei, begrunn det gjerne og.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Nei. Rett og slett fordi jeg ikke ser noe positivt med det. Fyktelig harry er det også
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Nei. Jeg har røyka hasj en gang og ble bare kvalm, introvert, fikk hodepine og hadde svært lite utbytte av det. Oppskrytte greier, spør du meg
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Nei, for jeg får angst av å røyke...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Ja, fordi det er gøy. Å man ler mye og lenge Oooog man blir helt slapp og sløv..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Nei!!!!!!!!!!!!!! Syns det er for mye alkohol rundt omkring i familier med barn... Så hasj, nei takk!!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Nei, nei og atter nei! Synes ikke noe om slike rusmidler. Har prøvd det tidligere, og det var ikke mye morro for å si det mildt. Jeg har mye mer kontroll over meg selv og mine handlinger etter en flaske vin eller to enn jeg hadde etter èn joint. Aldri mer!
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Nei, hvorfor skulle jeg det? Jeg tar total avstand fra alt som er narkotiske stoffer, og mener i tillegg at heller tobakk burde vært forbudt enn at ting til å putte i den skulle vært legalisert.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 Ja. Fordi min eneste årsak til fremdeles ikke å gjøre det iblant, er at jeg ikke ønsker å gjøre noe som helst ulovlig nå som jeg er mor.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 Nei, fordi jeg ser ikke noe positivt med det å røyke hasj.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #11 Skrevet 7. september 2010 Ja det ville jeg garantert. Men ikke mye og ofte og aldri med barna tilstede selvfølgelig. Kanskje når barna har flyttet ut, lånet er nedbetalt og vi har kjøpt en liten leilighet i Spania et sted? Hvorfor? Fordi det er så deilig avslappende, fordi det kan være veldig morsomt, man får ikke bakrus av det (eller ikke jeg i jvertfall) man får en deilig følelse rett og slett, mye bedre en alkohol som jeg mener er et mye verre rusmiddel enn hasj
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #12 Skrevet 7. september 2010 Nei, fordi jeg røyka en del hasj i min ungdom og ble avhengig av det og det holdt på å ødelegge livet mitt.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 7. september 2010 #14 Skrevet 7. september 2010 Nei. Fordi det interesserer meg ikke. Har aldri røyka hasj, slå den.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #15 Skrevet 7. september 2010 Nei, det hadde jeg ikke :-) Bodde i Nederland en periode da jeg var student - der var det lovlig, og de fleste festrøyka hasj på lik linje som vi her festrøyker tobakk... Hadde eget hasj-rom på studenthjemmet. Har ingen ting i mot hverken cannabis eller tobakk - men jeg røyker ingen av delene selv ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #16 Skrevet 7. september 2010 Nei, jeg ser ikke poenget med å skal prøve ut nye stoffer. Dessuten vet man alt for lite om faren ved hasjrøyking, og de fleste jeg vet om som røyker dette fast er ikke helt på nett. Og ja, jeg vet at det brukes i såkalte akademiske miljøer, men det betyr ikke at de er helt på nett fordi om. Man påstår at det er uskyldig, men har en klient som kunne fortelle at han ble aldri seg selv etter å ha røykt det en gang, noe som er grunnen til at han ble en del av klientellet. Dette er nok sjelden, men jeg klarer meg fint med vin og baileys jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #18 Skrevet 7. september 2010 Nei, selvfølgelig ikke! Begrunnelse: Det er jo helt idiotisk og man blir idiot av det.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #19 Skrevet 7. september 2010 Nei,siste gang jeg gjorde det var i ungdomstiden. Jeg fikk skikkelig paranoia, så ting som ikke fantes, så det var siste gang.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #20 Skrevet 7. september 2010 Nei, har aldri prøvd hasj selv om jeg hadde hatt mulighet mange ganger.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #21 Skrevet 7. september 2010 Nei. Har sett altfor godt hva hasjrøyking fører til. Ufarlig rusmiddel my ass.
Gjest Skrevet 7. september 2010 #22 Skrevet 7. september 2010 Jeg har ikke noe behov for det og hadde nok ikke begynt bare fordi det er lov. Jeg er derimot for legalisering, i allefall til medisinsk bruk.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #23 Skrevet 7. september 2010 ja det hadde jeg:-) Rett og slett fordi jeg synes det er godt og fordi jeg blir mer avslappet av det. (mistenker en mild adhd i kroppen). I stedenfor å bli fnisete, sulten, helt tullete osv som mange andre så får jeg en indre ro som gjør at jeg faktisk klarer å fokusere bedre blant annet på samtaler i rom hvor det pågår mange samtaler. Nå må heller ikke dere som mener alle som røyker er narkomane dømme oss som faktisk kunne tenke seg å røyke det dersom det var lovlig.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #24 Skrevet 7. september 2010 Det vet jeg faktisk ikke. Jeg liker det ikke pga at det er et rusmiddel, men har mye uro i kroppen som kanskje hadde blitt dempet. Har hørt at mange blir veldig rolige og avslappet av hasj. Men jeg vet jo ikke hvilken virkning det har på meg, siden jeg aldri har prøvd det.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #25 Skrevet 7. september 2010 Ja - Fordi rusen er behageligere enn å drikke seg full. Blir ikke noe pes dagen derpå heller. Har røyket noe tidligere, men er for mye pes å få tak i. Er så redd for å bli tatt. Så hvis det var bare å kjøpe den lovlig i en slags butikk hadde jeg garantert gjort det nå å da. Men ikke så veldig ofte, for man spiser jo så utrolig mye usunt når man er påvirka, så da hadde jeg blitt feit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå