Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Syntes dette var bare helt på trynet og måtte skrive om det, slikt irriterer jeg meg så over.. http://viersnart3.blogspot.com/2010/09/irritert-pa-barnehusetno.html Barnhuset.no er herved boikottet her i heimen!
Sweet Amber Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Boikottet pga EN enkelt feil på nettsiden. Hehe, du er 9 år eller...?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Virker fortsatt ganske barnslig ut!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Å GIIIID!!!! Gjesp.. 19 år og snart trebarnsmamma? Jiizes
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Jamen så flott for meg at jeg er ung mor og blir tidlig ferdig med barn, jeg ser faktisk ikke noe negativt med det i det hele tatt . Å nei, jeg syntes heller ikke det er barnslig og boikotte noe for og yte ekstremt dårlig kundeservice.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 hahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahaha, boikotte av den grunn?! hahahahahahahha
Sweet Amber Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 Ja, en enkelt feil på nettsiden er ekstremt dårlig altså. Si meg en ting: hvilken feilfrie barneutstyrsforretning handler du fra...?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 Hallo, jeg forstår da at det går ann med feil, men jeg syntes jo det hadde vært utrolig kjipt og bruke nesten 350 kr på 3 smokker som jeg ikke hadde bestillt. Er det en feil så må de iallefall kunne si at det er en feil istedet for og si nei den smokken eksisterer ikke og vi selger den ikke..
Ladycaliente Skrevet 7. september 2010 #11 Skrevet 7. september 2010 Tuller du? Kjenner jeg blir veldig flau på dine vegne. Hadde jeg vært den ansvarlige for den nettbutikken hadde jeg betalt deg pengene tilbake og sørget for at du aldri fikk handle der igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå