Venja Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Har lenge brukt Uncle Ben's risen, men etter at de endret den til kun å ta 3 min så synes jeg den er mildt sagt vond... Så hvilken ris er best??
Ksenia & Anjem Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 uncle bens langkornet som koker i 10 minutter. den 3 minutters risen smaker dritt
Gjest Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 De ytterst få gangene vi har ris er det fullkorn og naturris til en god sum kroner. Vi har det kanskje 2 ganger i året, så da gjør det ikke noe at det koster 60 kr for en pose.
*Rutletutt* Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Her bruker vi kun kun fullkornsrisen - luftig og veldig god.
tante grusom master of law Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Det kommer jo helt an på hva man skal bruke risen til. Vi lager all mulig slags ris alt etter behov. Jasmin, basmati, langkornet, fullkorn, rundkornet, sushi, grøtris...
Venja Skrevet 7. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. september 2010 Tror rett og slett at Jasminris står på handlelisten i morgen jeg...
solita 06 Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 Bruker stort sett Basmati ris, lett, luftig og god og kokt på 15 min. Noen ganger ICA fullkornsris. Arborio ris til risotto. Bruker ikke uncle ben´s.
Guttemamma x 3 Skrevet 7. september 2010 #11 Skrevet 7. september 2010 Bruker forskjellig ris til forskjellig mat. Akkurat nå har jeg 5 sorter i skapet: Jasmin til thai- og kinesisk mat, basmati til indisk, aborio til italiensk risotto, grøtris til grøt, rundkornet ris til sushi. "Standard"-risen min er basmati som jeg også bruker til "annet"
Gjest Skrevet 7. september 2010 #14 Skrevet 7. september 2010 Basmati eller villris, ettersom hva jeg lager
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 7. september 2010 #15 Skrevet 7. september 2010 bruker hurtigris de gangene vi har ris, men ikke uncle ben's. Husker ikke hvilket merke det er, men det er en sort og rød pakke.
noLadyjustME Skrevet 7. september 2010 #16 Skrevet 7. september 2010 fullkorn eller villris..villrisen smaker best synes jeg da..
Gjest Skrevet 7. september 2010 #17 Skrevet 7. september 2010 Jeg synes naturris smaker best, men siden den tar veldig lang tid å koke hender det at vi bruker basmati i stedet (som er litt raskere)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå