Ksenia & Anjem Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Han var på sin første trening i dag, han likte det godt. Burde vi melde ham inn? Han er også medlem i fotball.
Gjest Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Ja, hvorfor ikke? Fotball er vel mest på sommeren, eller? Samboeren min er bryter og han er med å trene småttingene. Barnet vårt skal og få prøve seg på det når hun er stor nok.
tante grusom master of law Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Hvorfor skulle du ikke kunne det hvis han liker det? Bryting er utrolig bra trening og veldig gøy!
TinyT Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Absolutt bør du melde han inn... Vi skal sende vår så tidlig som mulig. Er super bra trening for rygg og resten av kroppen. Få han inn!!!!
Ksenia & Anjem Skrevet 7. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2010 neida fotball spiller de hele året...inne på vinteren selvsagt
Villa Perlesukker Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Ja såklart. En venn av meg er tidligere Norgesmester i bryting og har bare lovord om sporten:) Heia heia!!!
Regnbuens barn™ . Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Ja såklart ;-) Her i huset driver alle sammen med bryting foruten minsten på 3 år, jeg, mannen og gutten på 6 år. Kjempebra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå