Gå til innhold

Hadde dere blitt såret over dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en søster, som jeg alltid har hatt et godt forhold til. Har ikke vært bestevenninner, men har alltid vært glade i hverandre og hatt et godt, ukomplisert forhold.

Vi bort på ulike steder i landet.

Nå fikk jeg plutselig vite, gjennom en felles venninne, at søsteren min er 5 mnd på vei (termin i januar) med baby. Ante ikke at hun var gravid. Den venninnen vår snakket om det som at det var en selvfølge at jeg visste det. Søsteren min og jeg har jevnlig kontakt (minst en gang hver uke) gjennom mail eller facebook.

Kjenner at jeg blir litt lei meg... (selv om jeg er glad på hennes vegne)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg var rart. Har du ringt søsteren din ?

Skrevet

Nei, fikk akkurat vite det....Virker jo absolutt ikke som om det var noen hemmlighet heller. Den felles venninnen vår er ikke spesielt nær venninne av min søster, og de bor ikke i nærheten av hverandre heller. Føler meg litt teit akkurat nå.

Søsteren min er ikke typen som oppdaterer fb statusen sin heller.

Skrevet

Har ikke foreldrene dine (deres) nevnt noe om det?

Uansett rart at hun ikke har sagt det til deg. Rett og slett snodig...

Skrevet

Nei, foreldrene min har ikke sagt noe heller....snakker med de hver dag... Og jeg VET at de vet det.

Skrevet

Ring søsteren din og spør, er ofte en misforståelse slike ting. Kanskje hun tror hun har sagt det til deg....men har glemt det.

Skrevet

Ja, da hadde jeg blitt såra og litt sint....

Skrevet

Har hun latt være å fortelle deg det med vilje så hadde nok jeg også blitt litt furt i den situasjonen.

Men... jeg klarte å glemme å fortelle min far at jeg var gravid med førstemann. Var helt sikker på at jeg hadde fortalt det til alle jeg ville fortelle det til. Sendte han en melding etter at vi hadde vært på UL og skrev at det ble gutt og får til svar... hva... er du gravid... Da gikk tabben opp for meg.

Så det behøver ikke være at hun har gjort det med vilje.

Ville snakket med henne jeg.

Skrevet

Kanskje hun er sur på deg fordi du aldri spør hvordan det går med "magen"?

Når man snakker mye om noe, er det ofte sånn at man tror man har sagt det til alle. Jeg opplever ofte at noen plutselig kommer og spør hvorfor jeg ikke har fortalt ting til DEM, når jeg tror jeg har snakket hull i hodet på alle om det.

Snakk med henne istedenfor å trekke deg furtent tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...