Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Jeg har ei jente på 3år. Hun har vært bleiefri i snart ett år, og det har gått kjempefint...helt til for ca. et par måneder siden. Hun har så mye "uhell" nå at jeg nesten blir sprø. Har vært hos legen en gang bare for å sjekke at hun ikke hadde urinveisinfeksjon, noe hun ikke hadde. Hun kan ha opptil 7 uhell på en dag, og mange ganger merker hun ikke engang at hun tisser på seg... Noen gode tips eller råd?? Har bestil time hos fastlegen for en grundig sjekk...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Fastlege-sjekk er på kanten synes nå jeg, når jenta bare er 3 år. Jobber i barnehage, og ser det skal små endringer til, før barna forandrer væremåte. Vet om ei spesifikk ei som både tisset og bæsjet seg ut siste året i barnehage. Og hun var bleiefri før hun var 2,5 år.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 du får nå bare synes det er helt på kanten... De i barnehagen har også spurt om vi har vært hos legen... Er greit å enten utelukke eller konstantere om det skyldes noe medisinsk syns nå jeg da...
Hufsla Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 min gutt er 6,5, men tisser fremdeles på seg på dagen. Det virker ikke som om han kjenner at han hverken må på do eller har tisset på seg. Han sluttet med bleie da han var 3. Vurderer også fastlegen nå. Vi har minnet han på å gå på do i et par år, uten at det har hjulpet noe særlig, han gjør det likevel ikke uten:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå