Gå til innhold

Flere som er UFRIVILLIG alene her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min døde i en tragisk ulykke når æ var 5 mnd på vei med nr 2...

Føler liksom at jeg ikke passer helt inn her... Noen flere som er i samme situasjon som meg?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff så leit:( Er ikke i samme situasjon som deg, men ble "ufrivillig" alene iform av at bf valgte å gå. Jeg vet det er ei som har vært her inne tidligere som er i samme situasjon som deg, men husker ikke navnet hennes, er litt usikker på om hun fortsatt er her inne.. Jeg vet det ser ut til at forumet kun består av mødre som er sinte på bf, men det er noen her inne som faktisk bruker forumet til å snakke om praktiske ting ang det å være alene. Håper alt går bra med deg og dine små:)

Skrevet

må bare signere litt på denne her, for dette forumet kan være nyttig til tider også, og ikke bare underholdene. Det kan være mye bra og praktisk info å hente. Håper du har det greit etter forholdene HI.

:)

Skrevet

Jeg er ufrivillig alene, mannen min døde brått og uventet i mai i år. Har en gutt på to år.

Skrevet

Så fryktelig trist. Det må være så ufattelig tungt. Min gikk fra meg helt plutselig. Han er ikke død, men jeg sørger nesten som om han er det. Jeg mistet min mann jeg elsker, men han lever jo da. Nå må jeg se han gå videre, og kanskje finne ei ny og kanskje få flere barn med henne? Kan ikke sammenlignes med deres sorg, det vet jeg, men med tiden så kan det lette for alle. Jeg håper alle får det bedre med tiden. Masse tanker til dere etterlatte.

Skrevet

Mannen min døde for noen år siden og jeg er alene med sønnen vår. Som du ser er vi flere i samme situasjon.

Skrevet

Så utrolig tragisk og trist :-(

Til spørsmålet ditt tror jeg virkelig at det er få jenter som helt frivillig velger å være alene. Som ikke ønsker at barna skal vokse opp i en familie med mamma og pappa. Jeg personlig er ikke frivillig alene selv om faren lever i bedre velgående. Man velger ikke at mannen skal være utro over lang tid, bedra økonomien og komme og fortelle at han tror han er homofil på toppen av det hele...Det var jeg som gjorde det slutt, men han burde vært anstendig nok til å gjøre det selv lenge før jeg ble gravid. Han burde ha vært ærlig da jeg ble gravid og spurte om han hadde vært utro og ba han være ærlig der og da mens jeg fortsatt hadde et valg. Han sa han ikke hadde det og aldri kom til å være det, men knullet like herlig vaskedama på jobben dagen etter....Så nei...det er IKKE selvvalgt :(

PS: denne mannen fremstod på alle måter som en perfekt mann. Han skjulte sine dårlige sider så utrolig godt at det tok veldig lang tid før ting kom til overflaten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...