Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Hvordan det er å jobbe som asisstent ? Er lønnen bra ,hvor mye tjener man i mnd ? Er det lett å få jobb?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Jeg jobbet som personlig assistent i 1 år. 100% stilling(8-16) Jeg syntes lønnen var veldig bra til å ikke kreve utdannelse. Jeg hadde rundt 22 000 utbetalt i mnd. Og enda mer hvis jeg jobbet kveld\natt\helg. Tror ikke det er så vanskelig å få jobb for det er stor behov for assistenter. Men man kan bli veldig sliten av å jobbe kun for en person 8 timer hver dag. Jeg ble litt lei for å si det sånn, selv om jobben var veldig variabel, så ble jeg litt lei av den ene personen jeg hang i skjørtene på hver dag. Man må føre timelister så på røde dager kan du velge om du vil jobbe å få 100% eller ikke jobbe, og da får du ikke betalt i det hele tatt. Så lønna mi var dårlige de mnd hvor det var røde dager(barnehagen var stengt) men bedre de mnd hvor det var ingen røde dager. Så det går jo litt opp i opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå