Gå til innhold

Tips mot kvalme?


Maitrollet

Anbefalte innlegg

Jeg er så vanvittig kvalm, og jeg fins ikke langt på vei en gang. Har akkurat oppdaget at jeg er gravid. Innimellom har jeg bare lyst til å gå å stikke fingrene i halsen og bli ferdig med det, men jeg kan ikke fordra å spy!

Jeg var på apoteket i dag og kjøpte med Sea Band. De hjelper litt, men tar ikke de verste kulene. Er det noen som har tips mot kvalme som fungerer? Setter pris på svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måten... har veldig vanskelig for å spy, så gjør alt for å slippe, selv om det kanskje hadde vært det beste.

 

Jeg har ingen veldig gode råd, men d som hjelper meg litt er mye hvile, spise ofte (nesten hele tida), drikke 50/50 blanding av farris og eplejuice, og komme meg ut i frisk luft. Noe som ikke er så lett når jeg blir grønn i trynet bare av å sitte på en stol :o)

 

Ellers holder jeg motet oppe ved å tenke på at dette ikke varer evig, og at for hver dag med kvalme som går, er jeg én dag nærmere møtet med babyen :o)

 

Jeg er forresten 6+4 :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kvalm stort sett hele tiden. Bedrer seg mye med å spise frukt og drikker også farris. Har nå gått i to dager på Urizal, fra helsekost. Som er ingefær og uttrekk av bokhvete. Så på nett en plass om en dansk undersøkelse som sa at 70 % ble bedre med kvalmen, så da skal jeg fortsette å prøve det. Synes det er litt mindre intens enn tidligere, eller kanskje det er placebo effekten? Spiller ingen rolle så lenge jeg føler meg bedre :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...