Gå til innhold

JEG ER GRAVIIIID :))))))) Les min lille historie :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt siden jeg var 20 år. Er nå 39. Da jeg var i 20 årene ville ikke min daværende kjæreste sjekke seg på sykehuset. Så årene bare gikk... Gikk i maaange år og var singel etter at det ble slutt. Hadde mange kjærester etterpå og jeg brukte aldri prevensjon. Ble aldri gravid.

Møtte min nåværende mann når jeg var 36. Vi prøvde i godt over ett år uten hell. Så ble det prøverør. DA ble jeg gravid, og det resulterte i ei nyyydelig snuppe som nå er godt over året.

Orket ikke gå igjennom prøverør igjen, for det er utrolig tøft.

Men så ble vi nå gravide helt av oss selv :)))))

Gjett om vi er glade nå da, for at lille får en liten søster eller bror, hihi.

Hipp hurra :)))))))))))))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh:D gratulerer så mye :D

Skrevet

Gratulerer så mye! Lykke til i svangerskpet:)

Skrevet

Gratulere så masse,kos deg i svangerskapet:O)

Skrevet

GRatulerer så mye !

Har hørt om flere som blir gravide av seg selv etter IVF. Da slapper man gjerne mer av i stedet for å tenke på babylaging hele tiden. Og kroppen har nok fått igang noen prosesser når den var gravid sist gang.

Moro !

Skrevet

Så fantastisk:) Gratulerer så mye! Lykke til med graviditet og kos dere MASSE! Blir så utrolig glad av å lese slike historier:)

Skrevet

Åh, GRATULERER!! Så utrolig fantastisk!

Masse lykke til =)

Skrevet

Så utrolig flott å lese! Veldig glad på deres vegne! Gratulerer:-)

Skrevet

Åh, hurra!! Sånt varmer å lese om! :)

Skrevet

Herlig :) Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer til dere:) Det er dere veldig vel forunt. Håper du får et supert svagnerskap.

Skrevet

Ååååh!!! Nå sitter jeg faktisk med en tåre i øyekroken. En solskinnshistorie på morrakvisten er ikke å forakte.

Gratulerer såååå mye med ny liten bebis i magen. Det finnes ingen bedre følelse enn et lite sparkende barn i magen. Og den utrolige gleden og kjærligheten man føler for sine barn. Jeg husker at jeg ble overveldet over den enorme kjærligheten når jeg så sønnen min for første gang. Det er en kjærlighet som ikke kan sammelignes med noe. Er så glad for at du har fått lov til å oppleve dette, selv om det ikke skjedde med en gang i livet ditt. Og ikke nok med det....To ganger. Er så glad på dine vegne :)

Kos deg masse. Du fortjener det :)

Klem

Skrevet

Koselig historie, og noe som kanskje kan få mange av de ubetenksomme der ute til å tenke seg om et par ganger, det har vært mye diskusjon om dette i det siste her inne.

Ikke alle som har et A4 liv hvor barna kommer på den "perfekte" tiden. Hva er vel det egentlig, jeg selv ville aldri vært til hvis ikke min oldemor fikk bestemor da hun var 46, og farmor fikk pappa uplanlagt ved 19...oldemor levde forresten til bestemor hadde fått tre barn :-)

Nyt svangerskapet og barna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...