Gå til innhold

Når man blir for full...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt i ny jobb, og ble invitert av nye kollegaer ut på fest. Kjempekoselig tenkte jeg.

Men det hele endte med at jeg ble ganske full. Ikke likt meg i det hele tatt. Og det var ikke slikt "å så morsomt vi har det"-full. Nei her var det mer "Jeg er bare dritings"-full.

Sitter igjen med et inntrykk om at jeg var plagsom. Er jo veldig flaut, og ikke minst trist. Har fri denne uken, og gruer meg til å begynne jobben igjen. Hvordan takle dette?

Vil jo så gjerne rette på inntrykket jeg gav dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Full er jo ikke noe man bare BLIR. Det var ingen som helte sprit ned i halsen din antar jeg? Regner med du har lært til neste gang.

Skrevet

Å kjerring15:46! Det er da ganske åpenbart at HI har lært!

Kom på jobben og smil. Si takk for sist og det gikk visst litt over styr, og lov dem at de skal få se en litt mer dannet utgave av deg ved neste festlige anledning. Det går sikkert kjempefint, alle har gått på en smell en gang. Særlig småbarnsforeldre som sjelden tester fest-formen... :-)

Skrevet

For å si det slikt....det var ikke planlagt. Så joda det er noe man kan bli. Ingen som gav meg sprit, men tydeligvis så tåler jeg svært lite alkohol etter noe edrue år.

Har selvsagt lært til neste gang. Håper bare at det ikke blir for mye snakk om det. Snakk folk mye om de personene som blir veldig full på en fest?

H.I.

Skrevet

Takk Berta. Skal gjøre som du sier:)

H.I.

Skrevet

Hvis du later som inngenting, og ikke sier noe så gjør ikke de det heller. Bare kom på jobb og vær blid og munter som vanlig, ingen kommer till å nevne dette med et ord

Skrevet

Nja... Hvis det har vært ukens snakkis og folk lurer på om det er sånn HI egentlig er på fest, er det mye bedre å ta tyren ved hornene. Kuulere med en som er litt selvironisk og kommenterer egen dårlig oppførsel. Men det er selvsagt mange måter å gjøre det på!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Husk at ikke bare du drakk :)

De andre på festen drakk jo selv,og da blir minnene deres litt slørete, og det har neppe blitt et tema at du ble drita. De har nok lagt merke til deg, men ingen bryr seg. Gjør som du blir rådet, smil av det og lov bedre takter neste gang. Du har nok bare nerver ;)

Skrevet

Ja, da kan jeg berolige deg med at jeg tok kaka. Jeg ble også type driting og la meg etter en som jobber i bhg til sønnen min. Det var ikke sånn at han oppfattet meg som flørtete og sjarmerende, men mer totalt syk i hodet. Var IKKE kleint å møte han på mandag, neeeeida!

Skrevet

Trøst deg med at du ikke er alene om det. Jeg fikk ny jobb 2 år etter at jeg hadde fått mitt første barn og hadde ikke drukket noe alkohol siden jeg ble gravid før jeg ble invitert med på jobbfest. Jeg ble apekatt etter 3 vinglass og jeg kjente ingenting før det plutselig smalt. På mandags morgen manet jeg meg opp, gikk på jobb med et smil og kom meg gjennom hele dagen uten noen større krise. Da tenkte jeg at det verste var overstått, men så ville sjefen følge meg hjem. Da kom det: Hun trodde jeg var alkoholiker og kunne ikke ha noen alkoholikere i SIN stab. Jeg forsikret henne om at dette kun var en reaksjon på at jeg ikke hadde drukket på nesten 3 år og hun sa ja og ha..men de neste par ukene maste hun så mye om dette og mobbet slik at jeg så meg nødt til å slutte. Et ordentlig mareritt.,,Jeg var arbeidsledig i et halvt år etter dette. Du kan tenke deg hvordan det var. Jeg går ALDRI på jobbfest mer og anbefaler alle å gjøre det samme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...