Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Mmmm... Kjempegodt! Og forøvrig; i helga smakte jeg på den nye nugattien! Kjempegod! (Dette innlegget turte jeg ikke å poste på Skravle. Da hadde jeg sikkert fått kjeft).
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Den nye Nugattien er farlig! Fy søren så god den er! Velter jo hele slankekuren min den, hihi..dumme meg som kjøpte den, men ble så nysgjerrig på hvordan den smakte.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Hva slags nugatti er det dere preiker om a? ;o) nam hehe
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 ja hva er spesielt med den? Bør jeg dra ut og kjøpe den med en gang??
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 nutella paa pannekakene eller vaflene er min favoritt
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 ehem, mente nugatti.. det er vel strengt tatt det samme som nutella er det ikke?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Tror den het Crønch! (Vet ikke helt hvordan det skrives......) Hvis du liker walters mandler eller smach, liker du nok denne! :-) 100% usunt, men 100% digg! Nam - nam! HI
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Nesten, men jeg syns nutellaen er litt bedre egentlig jeg og den er litt mykere å smøre ut. HI
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 ah, jeg elsker smash!! Dette høres ut som noe som puler i munnen som vi sier her jeg kommer fra ;o)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 Den er jo ikke ny da! hvis det er den som heter nugatti crisp? Den er det flere år sida kom
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #11 Skrevet 7. september 2010 den nye nugattien var forferdelig fæl!!nei gi meg nugatti crisp istedet,DEN er god den!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå