Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Åh, som jeg savner å være på 3. trimester her inne! Savner ikke nødvendigvis å være gravid med alle de plagene jeg hadde da, men det var så koselig på 3. tri-forumet! Så mye forventninger og spenning! Din Baby småtroll-forum blir liksom ikke det samme! Gleder meg til neste gang jeg kan høre til der.. hihi... måtte bare få det ut!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 kan du ikke titte innom en gang i blandt da? Jeg savner faktisk noen som kan svare på spørsmål som man lurer på mens man er i 3.trimester. Noe dere som nettopp har født sikkert kan svare på.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Kjenner meg igjen. Et nydelig fellesskap der. Savnet 3 trim enormt. Var innom i månedvis etter fødselen. Når alle "kjente" nick hadde født dabbet suget etterhvert av. Men glemmer aldri tiden der :-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Jeg og.... Jeg satt der til alle døgnet ulike tider, enten fordi jeg ikke fikk sove eller jeg kjedet meg eller jeg bare lurte på noe... Var veldig aktiv der de siste 3 ukene før fødsel. Men nå har jeg ikke tid til det.......... Ungen må mates, skiftes på osv...! Hehe.. Jeg gleder meg til neste gang jeg også, da skal jeg sørge for at unge nr 1 er i barnehagen, så skal jeg kose meg der inne i fred og ro de siste ukene før fødsel!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Signerer her... savner spenningen, spørsmålene, svarene...og ventetiden... Er dette rier? var detet slimproppen... Jaa... hyggelig og spennende uker der inne på slutten håper å komme dit en gang i fremtiden, selvom jeg nå har 2 små.. og egentlig skulle stoppe her... så hååååper jeg på en til om noen år igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå