Gjest Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Hadde en liten diskusjon med vårt eminente Tollvesen ang. toll på undertøy. Jeg mener at undertøy kan regnes som pyntegjenstand og dermed er undertøy en tollfri vare. Det er jo logisk. Er det ikke? http://vinterverket.wordpress.com/2010/09/07/vi-skriver-tirsdag-og-ringer-tollvesenet/ Hva mener du? Er undertøy en pyntegjenstand eller er du enig med Tollvesenet?
Sweet Amber Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Hehe, i mine øyne er undertøy klær. En vase er en pyntegjenstand. En duk er en pyntegjenstand. Det samme er et bilde. Men undertøy er ikke det.. Men godt forsøk:-D Kreativt:)
Villa Perlesukker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Hehe da må undertøyet kategoriseres. Mitt undertøy kan nok regnes som pynt.Jeg handler kun undertøy på victoriassecret.com og lasenza.com Pierre Robert sitt undertøy eller annet rask som man kjøper på Rema kan vel umulig kalles pynt.... hihi (beklager til alle som kjøper undertøy på Rema... jeg har en nokså kontinental mening angående undertøy) Så må si meglitt enig med deg dog betviler jeg at det kommer en lovendring her haha
Gjest Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Nja, jeg er ikke helt overbevist;) hehe!
Gjest Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Det burde absolutt komme en lovendring! Det skal bli min fanesak for 2010!
Mor Løvehjerte Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Nei, vinterflickan, jeg er nok ikke enig med deg altså..hihi! Ting jeg kan sette fram for å gjøre det pent rundt meg, vil jeg kalle pyntegjenstander, mens undertøy har jeg innerst mot huden for å varme, beskytte og evt. pynte meg selv. Dog ville jeg aldri dekorert stue, soverom eller noen andre rom forøvrig med mitt eller noen andre sitt undertøy.
Gjest Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Jovisst er du enig med meg. Du bare vet det ikke enda;)
Mor Løvehjerte Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Haha! Da får du prøve å overbevise meg. Fyr løs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå