Villa Perlesukker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Vi valgte ikke å vente i 2 uker til. Så vi avslutter det:( Vet egentlig ikke mer hva jeg skal si annet enn at vi selvfølgelig er lei oss og at de barna vi har får ekstra mange klemmer i dagene fremover. Lovet å komme med tilbakemelding. Men mitt motto dette året er: Å vente på en glede er også en glede
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Jeg har dessverre ikke fått med meg hva som har skjedd, men dette hørtes ikke noe kjekt ut:( Ønsker dere alt godt, og at gleden snart kommer igjen:) Lykke til!
Simply Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Vet heller ikke historien bak, men vil gi deg en klem.... : )
Mor Løvehjerte Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Fint å få en avslutning på vonde ting også. Lykke til videre! Og ha god kjærestetur i helga!
Gjest Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Det var trist å høre:( God klem fra oss i fjæra!
ღMadame_mim ღ Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Det var triste nyheter :-( Klem fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå