braveheart Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 dere som revnet mye under fødsel... NYTT 13:45 7.09.2010 jeg måtte sy masse etter fødselen som var for over 6uker siden. er det normalt at jeg fremdeles har vondt? dere som har skrevet om at dere var betente der nede og fikk penicilin,kom det grønt verk fra underlivet deres?begynner å bli mektig lei nå og bekymret på om dette er normalt...det er vondt å sitte og det svir og noen ganger stikker.. er veldig takknemmelig for svar
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Har du vært til 6 ukers kontroll? Du MÅ ta kontakt med lege, gynekolog etc å få sjekket stellet. Både grønt verk og såpass kraftige smerter som du beskriver er mer enn det som er vanlig etter såpass lang tid som seks uker. Du rekker fint å ringe i dag før kontore stenger, så, husj, bare å ringe!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Jeg revnet ikke mye, men hadde vondt flere uker etter fødsel, var rødt og hissig, men ikke noe verk. Jeg kjøpte grønnsåpe på apoteket som jeg vasket underlivet med, etter 1 uke var jeg nesten helt fri for smerter der nede. MEN dersom du har verk så burde du absolutt ta deg en tur til legen slik at du får sjekket det ut!
ventejenta Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Hos meg ble det først bedre, og så verre igjen etter to uker. Jeg hadde spurt gynekologen før jeg dro fra sykehuset hva jeg kunne forvente av smerter, og hun sa at det skulle bli mindre smerter for hver dag. Derfor dro jeg til legen, fikk penicillin, fjernet sting, og ble god igjen etter få dager. Etter 6 uker hadde jeg nesten ikke smerter. Grønt verk og smerter etter 6 uker høres ikke helt normalt ut. Synes du skulle ta en tur til legen om ikke du har vært allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå