Gå til innhold

Oslo-treff uke 37?


1 fjols i huset og ett på vei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

siden det ser ut til at vi ikke blir så mange denne gangen heller, skal vi prøve et nytt sted? Santinos, sjakk matt, kjøkken og bar, noen som har gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi ta onsdag eller torsdag da? Siden det passer best for flest? Sjakk matt denne gangen? Og så blir det vel ikke lenge til neste treff igjen. Kanskje vi kan legge det ut på treffsidene bare vi får bestemt oss helt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer på treff, egentlig? Mulig teit spm, men.. er vel ikke bare snakk om ømme pupper og ligamentsmerter?

 

Jeg er også novembermamma, nemlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar torsdag kl 18 på sjakk matt da. Må vi bestille bord der på forhånd?

 

Angående hva vi gjør på treff: vi spiser, skravler og koser oss. Etterhvert når babyene kommer blir det vel cafétreff, trilleturer sammen, babykino osv. :-)

 

Bare til å slenge seg med "en vakker dag" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det havnet litt langt opp først så kanskje flere ser det her nede...

 

Tar torsdag kl 18 på sjakk matt da. Må vi bestille bord der på forhånd?

 

Angående hva vi gjør på treff: vi spiser, skravler og koser oss. Etterhvert når babyene kommer blir det vel cafétreff, trilleturer sammen, babykino osv. :-)

 

Bare til å slenge seg med "en vakker dag" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Siden jeg ikke kan bli med på torsdag, så vil jeg bare ønske dere et flott treff. Dere må kose dere masse slik at vi får istand et nytt treff snart igjen :)

 

Til deg som lurte; det har vært veldig lite puppe- og ligamentprat så langt ;) Bare koselige jenter med store mager som skravler om alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e ut til at vi blir en 5-6 stk da:-) det er nok lurt å bestille bord.. Jeg kan se hvor mange som har meldt seg på i kveld og så ringe å bestille!

 

Mumifrøken: Takk for det, vi må ha ett nytt treff om et par uker igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...