3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Altså trykk på første eller andre stavelse?
Collette Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Jeg sier Libro, jeg. Det er kanskje helt feil det.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 7. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2010 Mulig det er dét som er helt riktig! Hehe... Jeg vet ikke hva som er rett eller galt... Bare hørte på et par reklamer for litt siden og de uttalte det forskjellig, så da ble jeg litt nysgjerrig;)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 heheh.. Jeg tror egentlig ikke at det er det som er riktig, men jeg klarer ikke å få meg selv til å si noe annet. Samme som med Nike. Jeg VET at de uttaler det "naiki" i f.eks USA, men jeg sier "naik" likevel, siden jeg synes det høres bedre ut "på norsk":p Hva sier du selv?? Til Libero altså
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 7. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2010 Hehe... Ja, blir jo litt til at man sier det man er vant til eller syns høres best ut selv om det ikke alltid er riktig;) Selv sier jeg LIbero og får nesten litt fnatt av å høre liBEro;) Hehe...
Mor til en godgutt + en spire Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Sier LIbero... De fleset her jeg kommer fra sier det, kommer fra nordvestlandet.. Men hører innimellom noen sier libro, det er nå enklere å si det da Selv om det egentlig ikke heter libro..
Simply Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Jeg sier libro, og det tror jeg alle jeg kjenner sier også. Aldri hørt, bortsett fra på reklamen, at noen legger noe trykk noen sted.
NostraStoria Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 trykk på andre stavelse mener jeg...Liber-o
NostraStoria Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 Hvis en tenker på navnets betydning så betyr Libero fri o.l, mens libro derimot betyr bok. Sier seg selv at det er feil
ღMadame_mim ღ Skrevet 7. september 2010 #12 Skrevet 7. september 2010 Libro rett frem og helt enkelt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå