Gå til innhold

Føde med ribbeinsbrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det? Ser ut til at det blir enden på visa her hvertfall.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AU! Det hørtes altså ikke noe særlig ut! *grøss* Ingen erfaring her, bare min umiddelbare reaksjon!

Skrevet

Hehe, ja, jeg kan ikke si at jeg gleder meg til fødsel nå i allefall. Har sannsynligis et knekt ribbein og det gjør vondt både å reise seg og nyse. Ikke minst å trekke pusten fort gjør vondt. Så hvordan dette skal gå, det lurer jeg på gitt....

Skrevet

Dytter litt jeg , i håp om at noen flere kan se den :-)

Skrevet

Nei, men fødte med lungebettenelse.

Skrevet

Fy søren det høres helt grusomt ut!!!

Tror nesten jeg ville ha sjekket opp muligheten til ks jeg med tanke på at du faktisk må puste riktig under fødsel og skal presse. Kan tenke meg det blir veldig vanskelig med ribbensbrudd!

Skrevet

Har hatt ribbeinsbrudd og klarte hverken å snakke eller å bevege meg. Var heelt grusomt. Håper for all del ikke du må det. Men du er kanskje så nær termin at du er nødt?

Skrevet

Ser ut til at det ikke rekker gro før fødsel ja.. Jeg vil jo helst føde vaginalt også, men akkurat nå kan jeg ikke se for meg at det er noe gunstig akkurat. Legen mente at jeg ikke skulle bekymre meg da. Men det er lettere sagt enn gjort. Om babyen bestemmer seg for å komme i løpet av en ukes tid nå så vil jeg få store problemer...

Er et keisersnitt eneste utvei? Tror nok jeg trenger kreftene til en vanlig fødsel for å si det sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...