Gå til innhold

hvor gamle var barna deres når dere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk ut på byen uten bv?

Hvor gamle når dere var borte litt på ettermiddagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke lenger. Men uansett er det ingen "regel" her. Det vil variere fra barn til barn med opptil flere år. Men mest av alt vil det nok varierere fra det ene foreldreparet til det andre når det gjelder vurderingen av hva som regnes som "forsvarlig". Det kommer jo også an på om barnet har eldre søsken. Og ikke minst hvordan man bor i forhold til naboer og kjente.

Skrevet

ikke for å være nesevis, men jeg spurte ikke etter noen regler.

Jeg spurte om hvor gamle deres barn var når dere gjorde div. ting.

Og det gjelder også om det har eldre søsken, for de regnes vel som medlem av barneflokken de også vel...

Skrevet

Tenker du som å gå ut på byen for å feste og drikke alkohol?

Det hadde jeg ikke gjort før barna var gaaaanske så store. Da måtte de evt bo nærme f.eks besteforeldre. Tenker at det er greit at foreldrene kan når på mobil og kan komme hjem og ta over om det skulle være noe. Går jo selvfølgelig ann å ta taxi -men likevell.

Min 13 åring passer sine yngre søsken noen ganger på kveldene dersom det kræsjer med møter og slikt så begge foreldrene må avsted. Men har da mob med og han kan ringe dersom det er noe, og vi er da en 10-15 min kjøretur unna.

Skrevet

Har en gutt på et år som jeg ikke har vært borte fra enda. Men skal begynne så smått nå for hannes egen del siden han begynner i barnehage neste år. Han skal være en time med mormoren sin uten meg. Så bygger vi ut sakte fra det. Sånn at han blir vant til å være litt uten meg også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...