Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 første ungen vi fikk kjøpte vi vogn for 3999 kr andre ungen fikk vogn til 2999. dette er da kombivogn begge to. har også en vogn til elsdste som kostet oss 499 kr. dette er da mer stor unge vogn.. som ikke tar så stor plass i bilen.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Han på 4 har ei trille vi har fått gratis, han på 19mnd har ei vign til 1500 fra Finn.no, og lille i magen skal faktisk få NY vogn av bestemor til 3200.(duovogn) Selvom det river og sliter litt i miljøhjertet mitt....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Vi fikk vogn av pappaen min, og den har vi brukt til begge. Er ikke sikker på hva den har kostet. Det er en simo duo.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Har kjøpt abc design cobra. 4000, inkludert frakt til nordnorge, regntrekk og myggnett. Er sånn med bag og sportsdel. Skikkelig fornøyd! =)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Første fikk sånn et sett med babydel, sportsdel, og bilsete til 10.000,- Solgte det tidlig, fordi det var unødvendig å ha så mye stesj, da babysetet i bilen var ferdig med. Hadde en trille. Fikk to tette og kjøpte en dobbel paraplytrille, til £ 80, så det var 800,- og den ble brukt til andremann. Helt unødvendig med disse svære vognene, og å bruke så mye penger på det.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Den kostet egentlig 6000, men jeg fikk den til innkjøpspris, dvs 3000. Er en Simo Duo. Bestilte den via en bekjent i bransjen. Har ikke betalt den enda da, 2 år siden jeg "kjøpte" den. Jeg har bedt han sende meg den fakturaen mange ganger, men nå tviler jeg på han kommer til å gjøre det. Det samme gjelder bilstol + base og stellekommode. Jeg har visst sluppet billig unna ja.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Til elste fikk jeg en simo sportsvogn, eldre modell. Til yngste fikk jeg en simo sportsvogn, eldre modell. Har også ei trille som jeg fikk av ei venninne som hadde fått den av kusina si, men ikke hadde bruk for den. Altså kr null, hvis man ser bort fra regntrekk og insektsnett som jeg har kjøpt. Samt nye slanger til lufthjulene på den første vogna. Tjoho, fryd & glede for en miljøbevisst fattigper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå