Gå til innhold

5 + 6 og blør..


2,5barn+1engel

Anbefalte innlegg

ringte sykehuset og fikk time, men ikke før i morgen.. så nå må jeg vente til i morgen for å få svar.. og legen som jeg snakket med var bare frekk.. huff.. også mistet jeg 5 + 6 sistgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legene vet ikke hvor varsomme de bør være med gravide kvinner, det er jo en kjempesår sak når man opplever noe sånt, selv om det ikke trenger å være noe negativt. Jeg skjønner godt at du er nervøs siden du mistet sist, men håper virkelig det går bra!

Kanskje instille deg på det verste men håpe på det beste?

Dette er en skummel tid for alle nå, er smånervøs selv for å miste:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mot alle odds så fikk jeg se et bankende hjerte på skjermen i dag..!!

fy flate, det forventet jeg ikke i det hele tatt.. i dag er jeg 6 + 0, og over skyene lykkelig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk! :)

 

Blir helt rørt jeg, særlig etter at du fortalte om englegutten din som skulle blitt født samtidig med jenta mi. Jeg er sikker på at det kommer til å gå bra denne gangen, og håper at du får den ekstra omsorgen av helsevesenet som du fortjener.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Fine Stine.

 

Jeg møtte på den mest fantastiske ass.legen i går. Hun er ung ( yngre enn oss tror jeg nok). Og hun er så imøtekommende. Hun tok alt jeg sa seriøst, og sjekket alt som kunne ha skjedd galt nå. men jaggu fikk vi sjokk begge to da vi såg hjerte som slo.;) Vi sa det faktisk i kor at vi såg hjertet. :) fikk med et bilde hjem for å vise frem. Jeg er veldig instilt på at det skal gå bra denne gangen, derfor var jeg veldig i sjokk da jeg blødde tirsdag. men det ser da ut til at det faktisk skal gå bra alikevel. selv om det er mange uker igjen før vi bikker den 12 ukers grensa.. :) er i dag 6 + 1. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så flott og høre at det gikk bra! Sånt blir jeg glad av å lese:)

Håper du har lavere skuldre og får en fin tid fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...