Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 http://hvitstil.blogspot.com/ Ser litt sykt ut for min del at man må ha bøker i samme farger sortert!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Flott hjem, men jeg hadde aldri orket å ha det sånn - i alle fall ikke fikse det sånn Her i huset sorterer vi bøkene etter sjanger...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Får ikke sett bildene fra jobben, men her sorteres det etter forfatter...... Vi har stort sett kun en sjanger og det er krim!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Etter sjanger? Virkelig? Høres ut som du har alvorlige tvangstanker. Har du oppsøkt hjelp?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Flott hjem -såg ut som ett "kataloghjem" Personlig liker jeg best hjem der man ser det bor levende mennesker Her sorteres bøker etter hvordan man setter de tilbake -dvs ganske så tilfeldig hehe
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Det som er enda verre er de som kler barna, slik at de matcher interiøret. Noen er litt for perfeksjonistisk. Jeg syns at det skal se ut som noen bor i hjemmet. Jeg synes shabby chic og romantisk stil er fint, men når det bare er hvitt så blir det for mye. Har man barn så syns jeg det skal se ut som det bor barn der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå