Gå til innhold

Noen som har Brio Happy her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på denne skjønner dere.... Men klarer ikke helt å kvitte meg med tanken på en TFK....

Er dere fornøyde? lyst til å gi meg noen tilbakemeldinger?

Tas imot med stor takk ihvertfall:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi hadde Brio Happy til minstemann(09 mod)

Kjempe fornøyd:)

Hadde duo vogn,så var fornøyd med stor bagdel.Han er født på vinteren,så brukte voksipose nedi.Byttet til sportdel da han var ca.7 mnd.

Synes vogna var god og trille,ikke for mye fjering ,supert at man kan ha den begge veier (for sol,og når de vil sitte og se mere)

Lett og slå sammen,og ikke tok den så stor plass i bilen heller.

Har ikke noe negativt og si om den!

TFK har jeg ikke hadd,så kan ikke uttale meg så mye om den.Jeg er ikke noen fan av 3hjulinger,så har ikke sett så mye på den.

Skrevet

Jeg har brio happy duo 09 modell og er STORFORNØYD!!!!

Den beste vogna jeg noen gang har hatt og jeg har hatt mye forskjellig.

Vogna har en god og lun bagdel, 4 stødige gode hjul. Den var rett og slett fantastisk i vinter på snø og is føre. Jeg kom meg frem overalt, kjempevogn som turvogn. Men vogna er liten og smidig og passer også utmerket som by og sentervogn. Denne vogna er toppers knall og kjøre samtidig som den ikke er diger og tung. Uten tvil det beste kjøpet jeg har gjort;)

Kjøper du Brio happy kommer du aldrig til og angre;))

Skrevet

Jeg må si meg enig med de andre her, men det er en stor vogn. Tung å få inn i bilen og legge sammen. Jeg har en moutain buggy til kjøpesenter o.l. men bruker briovogna når jeg skal gå tur i terrenget eller skal ha god plass til ting under.

Skrevet

Brio happy er IKKE en tung vogn. Den er 100 ganger lettere enn simo vogna mi og tar liten plass i bilen.

Skrevet

Jeg har den, men har så langt bare brukt bagdelen. Er superfornøyd med den i alle fall. Romslig inni selv om den er liten sammenlagt. Lett å legge sammen, lett å løfte. Jeg bor i bygård, triller på asfalt, i shoppingsentre, butikker og på skogsveier. Fungerer godt alle steder.

Triller godt på asfalt, gress og grusveier. God plass under vognen til varer. Eneste jeg savner er håndbremse, men det har ikke vært noe virkelig problem ennå.

Alt stoff kan tas av og vaskes, bagdelen har to gode lommer på innsiden og en smart lomme på utsiden. Praktisk til småting som man bruker hele tiden. Løp og kjøp!

Skrevet

Jeg er absolutt ikke fornøyd. solgte den og kjøpe simo, og nå er jeg storfornøyd.. Tror tfk er kjempevogner, virker sånn...

Brio bagen er kjempeliten...

Skrevet

Takk for mange svar folkens!:)

Simoen er så stor synes jeg, men synes den er veldig fin å se på!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...