madame Mim Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 hvor lenge hadde dere vondt etterpå? Er 5 dager siden jeg fjernet min nå, å enda ma jeg spise ibux for å holde ut smertene. Var i går hos tannlegen å sjekket at det ikke var betennelse der. en han svarte meg liksom ikke på hvor vanlig det var å ha vondt etterpå
Formerly known as Tina Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Jeg hadde vondt veldig lenge... Det ble sårt hver gang jeg hadde spist noe.. Gi det en uke til og hvis ikke det er blitt bedre så går du tilbake. Jeg ble mye bedre noen dager etter at stinga forsvant
Sweet Amber Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Det er nok veldig forskjellig. Jeg hadde en visdomstann som lot seg fjerne veldig lett (et hardt dytt på tanna og så ramla den ut), den gjorde vondt i et par uker men ikke så mye at jeg trengte smertestillende mer enn i et par dager. Så lenge du har fått sjekka det hos tannlegen har du gjort det riktig, så er det bare å vente desverre:( Gi det noen dager til før du evt går tilbake og får det sjekket igjen. Ønsker deg god bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå