Gå til innhold

HAHA fikk mail fra meny

Anbefalte innlegg

Skrevet

50% på alle bleier fra libero og pampers!! Jeg liker denne krigen rema har startet:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk den jeg også og måtte jo le litt hehe

de har økt krigen litt med å ta med pampers i krigen da.... lurer på når dem skal øke krigen med å sette ned prisen på barnematen da ;-) De har jo stort utvalg i det iallefall. Men skal godt gjøres å slå Kiwi på barnematen da

Skrevet

De har satt ned prisen på barnemat også, men vet ikke om det er halv pris som rema og kiwi. Jeg liker bedre å handle på meny så det passet meg veldig godt:-) Og så har de større utvalg av barnemat som du sier:-)

Lo så høyt da jeg fikk den at jeg nesten våknet snuppa hehe

Skrevet

Det er jo også 15% trumfbonus på barneprodukter på Meny, så da begynner vi å snakke. Når kommer Rimi/Ica etter?

Skrevet

Huff synes de snart kan ta med grøt i tilbudet sitt jeg da!!

Kjempefint at de har halv pris på det andre, men snuppa er ikke så glad i middag enda!! Grøt går ned på høykant :-)

Skrevet

bonusen forsvinner nå når de setter ned prisene.... Rimi/ica kommer nok aldri etter... De går jo så utrolig dårlig. Det var en artikkel på vg/dagbladet om at det er snakk om å legge ned hele eller deler av de butikkene.

Skrevet

Jeg gikk forbi en Rimi i går og da sto det en plakat om at man fikk to stempler per bleiepakke. Det betyr vel annenhver gratis. :)

Skrevet

stemmer at Rimi er kommet med i krigen:

http://rimi.no/

Hehe...

Artig, passer meg fint siden jeg trives med pampers og kommer da til å fortsette med å handle på rimi:)

Skrevet

Jeg bruker en type fruktmos fra hipp som lunsj til snuppa og den har jeg ikke funnet på noen av de som har satt ned prisene... :-) Måtte kjøpe den på ultra for hele 11 kroner. hihi. Jeg skal lete litt mer etter den da:-)

Det er nesten gøy å handle bleier og barnemat nå. Synd jeg har så mange fra kiwis 10års kampanje:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...