Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 hei jeg tester neg me føler meg gravid etter en time er testen pos men det er vel sånn den ikke er som den skal mer da el.. takker for svar har ingen mens pga gikk på pilla men tok ikke pilla på noen dager
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Testene ike gyldig etter en time. Du kan kun stole på resultatet du får etter de angitte minuttene. Hvor mye forsinket er mensen? Mange ganger ligner menssymptomer og graviditetssymptomer på hverandre, så om det ikke er veldig forsinket, kan det vøre mensen som er på vei. Du bør vente noen dager og teste igjen hvis du er usikker.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 jeg har ikke mens gikk på pille og glemte 4 dager
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Kanskje du har litt for lavt hcgnivå enda. Ta en digital test.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 tatt det også vet jeg hadde samme problem med hcg nivået med minsten men trodde det ble pos før 5 uker men er vel 5 uker nå sien jeg glemte pille så når kan jeg vente meg å være helt sikker på jeg ikke er det
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Selv om du glemte en pille for 5 uker siden, betyr ikke det at du hadde eggløsning og ble gravid for 5 uker siden. Det kan ta litt tid før eggløsningen kommer igang. Du bør uansett vente før du tester igjen.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 men kan jeg være gravid for det etter en uke fikk jeg litt blod og etter 3 uker ble jeg dårlig.jeg fikk syptomer flere uker før testen slo ut med minsten også blir helt forvirret jeg
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 du kan være gravid og du kan ikke være gravid. Umulig for oss her å vite. Det er vanlig å blø litt om man glemmer en pille, og det kan også ha vært en festeblødning. Umulig å si. som sagt, du må vente og teste igje, eller ta en tur til legen og be om å få tatt blodprøve.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 men hvor lenge etter på jeg glemte kan jeg bli det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå