Gjest Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Er det ryggstøtte som kan settes opp i den? For meg ser den nesten helt lik ut som den vanlige hardbagen dems, så derfor må jeg bare høre;) Jeg så for meg at det var en ny type sportsdel, men det er jo en bag..hehe:) Takk for svar!
Underveis --> Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Jeg mener de har laget det fordi den gir en "sportsdel" som gjør at barnet kan sitte vent mot deg, samtidig som den kan brukes som bag. TFK har jo ikke vendbart sete i utgangspunktet, men denne kan altså brukes til dette. Kan bikke opp ryggen, og ned med fotenden. Varer nok ikke hele vognperioden.
Gjest Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Høres jo genialt ut da;) Vi måtte begynne med sportsdelen da snuppa var 5 mnd, ikke fordi hun ble for stor for bagen, men hun var så nysgjerrig at hun måtte opp og kikke...hehe.. og jeg syntes det var altfor tidlig å snu henne fra oss.. SÅ om vi får kjøpt denne, til nestemann kommer, en gang i tiden, slipper vi det så fort. Så får barnet sitte mot oss frem til vi finner det for godt å snu det fra oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå