Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Kjøpt seg bolig til 13 mill. Visste ikke at de hadde så god råd.
Dronningen! Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Du vet ikke om jeg har god råd heller:o) Lån, arv, inntekt, salg av annen eiendom..... Men egentlig så skjønner jeg ikke at dette kan være spennende for alle andre!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Synes tydeligvis det du og i og med at du svarer på tråden
Dronningen! Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Synes jeg det er spennende å vite hvordan Hennie/Damlie har fått råd til et nytt hus bare fordi jeg svarer på tråden? Hahaha, ja så feil kan man ta! Alle må jo ha tak over hodet...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Hehe nå har de vel ikke råd til svindyr champanje i helgene når huset var så kostbart!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Tja...når "normale" folk kjøper seg hus til 3-5 mill, så er det vell ikke så rart at (rike?) kjendiser kjøper seg hus i den prisklassen vell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå