Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷXenalita Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Vil ha en ny barnevogn.. Siden jeg får nr 2 og det vil være 2 år i mellom de, burde jeg vel få tak i en tvillingvogn. Sliter med å finne en jeg ønsker meg. Alle tips tas imot med takk! Ønsker en vogn med teleskophåndtak, kunne skiftekjøreretning enkelt, og en vogn der det ene setet er over det andre.. altså ikke ved siden av hverandre, vil gjerne kunne komme meg inn på butikken og handle mat.. må kunne ha en nyfødt i den ene delen og et sete i den andre delen...
mamma+g09+baby11 Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Hei! Jeg er i samme situasjon som deg, 1 1/2 år mellom barna så da må det bli søsken vogn. Jeg er ute etter det samme som deg, en vogn som ikke er så forferdelig stor osv.. JEG HAR FUNNET DEN PERFEKTE VOGNA! Gå inn på pegperego.com- baby products-for twins-Duette SW. Dette er en vogn der barna sitter i "tog" , og man styrer vogna som en bil, hjula foran flytter seg etter "håndtak/rattet". Om man går på ulendt terreng kan disse låses til å gå rett fram. Praktisk! Og den blir utrolig liten i forhold til andre søsken vogner når den er slått sammen og. Man kan flytte de to setene enkelt, til og med med barna i. Så de kan se mot deg, sitte fra deg, se mot hverandre eller fra hverandre. Maange muligheter! Man kan bruke softbag eller kjøpe egen hardbag fra forhandlere spesielt til denne vogna. Jeg kommer bare til å bruke den softbagen jeg har fra før..Søk på peg perego på finn så får du opp noen forhandlere av denne vogna og se flere bilder.. Vet også om en vogn som heter phil and teds, det er ikke noe for meg, men du kan jo se om den passer for deg.. Håper du finner en passende vogn!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Denne så jo genial ut da! Driver å titter rundt litt selv på søskenvogn. Hvor mye koster denne?
mamma+g09+baby11 Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Du kan få den for 5990 kr av forhandleren choppi på finn.no. Den er da helt ny og sendes fraktfritt! Ellers tror jeg vanlig pris er ca 6500 kr..
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Vil tipse om denne vognen: http://www.babyjogger.com/city_select_lp.aspx Virker helt genial i mine øyne! Kommer til å kjøpe denne dersom vi klarer å få to tette. Kan bruke vognen som enkeltvogn eller dobbeltvogn med å bare klikke på et ekstra sete. Slipper å kjøre rundt med tvillingvogn dersom man bare har en av babyene med seg =) Legger ved enda en link jeg fant om denne vognen fra barnevognguiden.no. http://www.barnevognguiden.no/siste-nytt/baby-jogger-setter-ny-standard-med-city-select.html
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 OI! Det var dyrt. Kjøper nok ikke søskenvogn til 6000 kr jeg nei. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå