Trultetryne Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Har lyst til å bestille sparkebukse uten fot, og kjole til jenta mi. Hun bruker str 74 (noe 80) nå. Hvilken størrelse bør jeg bestille? Tenkte hun skulle ha det i vinter.
Gjest Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Lurer på det samme. Gutten min på 9 mnd er 75 cm lang og er lang i ryggen. Bruker 86 og 92 allerede, 80 er noe kort. Jeg tror kanskje jeg kommer til å kjøpe 92, 86 for deg kanskje? De anbefaler jo å kjøpe litt stort.
2 Sommerbarn Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Størrelsene er store, bare husk å bestille vaskemiddel og vask dem riktig...da beholder de fasong, utseende og "effektivitet"/issolerende effekt veldig lenge.
Gjest Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Jenta mi bruker 62 til vanlig, men jeg har bestilt 68/74. Greit at det er litt stort så holder det lengre, siden det koster litt, og så gjør det ikke noe som det skulle krympe litt i vask.
Trultetryne Skrevet 8. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2010 Hm.. jenta mi er også lang i ryggen, hun er ca 70-72 cm lang nå. Jeg kjøpte faktisk bodyer på H&M i 86 her en dag og de var ikke såå store. Kanskje jeg burde bestille 92 da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå