Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Har skiftet pc og har da mistet den linken til oversikt over hva babyer kan fra måned til måned. Håper noen skjønner hvilken jeg mener og kan legge ut linken.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Den linken finner du hvis du leter rett over her. Står mellom hovedsiden og utstyrsguiden
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Jeg finner den fortsatt ikke. Den jeg leter etter er en oversikt over hva de fleste kan, hva halvparten kan og hva noen få kan når de er så og så gamle. Hvis noen vet hvilken jeg mener så kjenner dere den igjen på beskrivelsen.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 http://www.lekegrinda.com/det01.shtml
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Ja hurra!! Der var den! Tuuuusen takk! )
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Synes sånne linker gir for spredt informasjon til å kunne være til å stole på. Hva betegner de egentlig som å krabbe der? For det er jo noe annet enn å krype tydeligvis. Gutten min er akkurat blitt 10 mnd, og iflg slike oversikter skulle han ha krøpet nå. Men det han gjør er å dra seg fremover med armene og liksom sparke og halvveis ha knærne i krypestilling. Kaller disse som lager oversiktene dette for kryping f.eks? Føler at han ligger godt bak på noen ting og langt foran med andre ting når jeg leser på slike oversikter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå