Gå til innhold

Har blitt spådd av Berit


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Nå har det vært så mange spekulasjoner rundt dette.

Jeg har nå blitt spådd av Berit, og må si jeg ble veldig fornøyd. Jeg fikk beskjed om at jeg blir gravid om 6-8 mnd. Jeg skal på lap rundt da. (det visste ikke hun) Om det stemmer gjenstår å se. Jeg fikk også beskjed om tvillinger i 2013! oi oi oi. hehe.

 

Jeg aner ikke om dette kommer til å stemme eller ikke. Men hun kom med noen detaljer, som ikke kan ha blitt tatt ut av lufta.

 

Jeg vil ikke anbefale Berit, da det er opp til hver enkelt hva dere tror på og ønsker å betale for.

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...