Gå til innhold

Høst og/eller vintersko til 2-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg trenger tips til hvilke vintersko (og/eller høstsko) jeg bør kjøpe til min lille turbo. Han er veldig aktiv, bruker strl 23 og blir fort veldig varm og svett på bena.

I fjor brukte vi Kavat og var fornøyd, men usikker på hva/hvilke jeg skal kjøpe i år.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine bruker stort sett viking, men det er bla. fordi de har for bred fot for ecco ol. De er jo litt tunge, men jeg er veldig fornøyd med dem.

Til høstsko pleier jeg å kjøpe adidas gore tex, de er litt høyere, men i år kjøpte jeg n2 eller in2 eller noe slik på euro sko. De er også høye og har borelås så kan han ta dem på selv (er akkurat blitt 3 år), og det var litt for i så han kan bruke dem litt utover. Det var også noe lignende gore tex bare det hette noe annet.

Har bare tynne ullsokker oppi siden han også er varm i bena.

Skrevet

Takk for svar:-)

Viking og gore tex, ja...skal sjekke ut! (men vil gjerne ha de så lette som mulig...)

Borelås må han ha på alle sko...lisser er bare pes:-)

Skrevet

Jeg kjøper stort sett alltid Ecco vintersko til barna. De har relativt brede føtter de også, men ecco sine går fint. Har tidligere hatt SuperFit sine vintersko + Gore-Tex høstsko, og disse er også bra.

Bruker alltid Viking når jeg kjøper cherrox.

Skrevet

Gore tex høstsko. I år har vi timberland joggesko i gore tex. De passer enda så da kjøper jeg ikke ekstra nå for å ha frem til vinteren. Ellers pleier jeg å kjøpe de som er litt høyere enn joggesko.

Jeg har ikke god erfaring med ecco da de er ALT for smale!! Har prøvd til begge jentene og ingen av de kan bruke ecco. Hun ene er riktignok litt bred i foten, men andre snuppa har smale føtter....

Jeg vil anbefale Primigi vinterstøvler. Hadde det til lilleknott i fjor og de var supergode! Lette, god passform til barneføtter, varme og alltid tørr på bena:)

Ellers er Superfit også et bra merke;)

Skrevet

Takk for svar:-)

Alle merkene er notert, og skal sjekkes ut! Tror han er ganske normal i foten, hvertfall ikke bred, siden han ellers er veldig tynn.

Cherrox, ja....det hadde jeg glemt! Må vel ha det i tillegg. Og ja,da blir det Viking...samme som vi har i gummistøvlene!

Enn så lenge er jo joggeskoa supre......men plutselig kommer jo kulden...så tenkte det var på tide å shoppe litt igjen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...