Gå til innhold

Føler meg veldig heldig egentlig :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår var en drøm å "avvenne" nattamming da jeg ammet. Tok en natt, uten noe som helst gråt da hun var 3 mnd. Nå er hun 6 mnd og spiser eller våkner ikke på natten lenger. I dag sov hun fra 19.30 til 07.30 uten å våkne. I tillegg er hun fantastisk å legge, bruker vel totalt 10 minutter fra jeg går inn i sengen med hu til hun har sovnet.

Måtte bare skryte litt, føler meg bare veldig heldig. Kanskje det ikke blir slik med neste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lucky you! :)

Min lille er ikke så værst han heller, men han er ikke så "flink" som jenta di. Han vil stå opp kl 5- halv 6 uansett om vi prøver å legge han 19 eller 22...

Skrevet

Jeg har vert veldig heldig med to stykk. Den ene ammet nesten ikke på natta i det hele tatt, den andre ammet ofte og sov på puppen i en tre mnd. periode. Avvenningen gikk som en drøm rundt 5mnd alder, kunne sikkert gjort det før.

Men jeg får det igjen nå som hun eldste er 3 år. Av en eller annen grunn så våkner hun om natta hele tiden. Enten faller hun på gulvet, eller hun bare våkner fordi hun har lagt seg på tvers av sengen, eller hun hoster, eller hvasomhelst. He he, jaggu betaler vi nå. =P

Skrevet

Jeg bare nyter det nå altså :)

I tillegg så sovner hun fort i vogna, senga, senga vår osv. Deilig. Hadde likt å tatt æren for litt av det, men det er vel bare slik hun er :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...