Gå til innhold

når hadde dere sex sist?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker ikke. Sukk...

Fødte for fire uker siden, og hadde ikke sex den siste tida.

Skrevet

Mandag morgen, altså i går.. Mannen min reiste på jobb i går kveld og skal være borte i fem uker, og jeg måtte jobbe nesten helt til flyet hans gikk.. Derfor avskjedssex før jeg dro på jobb.. :)

Skrevet

For to uker siden =(

Måtte ha medisinsk abort, så derfor. Men blødningen holder på å avta nå så satser på at om en dag eller to er vi i gang igjen =)

Skrevet

3 uker siden.. han er på øvelse i 4 uker, lite å få gjort da

Skrevet

Oktober/november 2008, ha ha..er det mulig!

Er til mitt forsvar singel, og prøver å lage baby i Danmark, men har ikke lykkes ennå. Har også flyttet langt, så min faste "venn" er ikke tilgjengelig lenger :)

Før dette hadde jeg aldri gått mer enn 1-2 uker uten sex, siden jeg var 15 år..så det er litt rart, men en blir vandt til det meste ;)

Skrevet

For halvannen time siden. Mannen min rundpulte meg fullstendig.

Skrevet

13 dager siden:( Lat å uinterissert mann!

Skrevet

Hihi, mai 2009! Nesten like lenge som deg:P

Skrevet

i natt:) litt dårlig stemmning når vi la oss i går kveld, første gang vi har lagt oss uten å ha sex. Ingen av oss fikk sove, og begge syns det var kjipt med dårlig stemning, så da ble det litt sex etterhvert alikevel:)

Skrevet

Første kveld uten sex?? Nesten for utrolig til å være sant. Er dere helt kaniner?

Skrevet

husker jeg ikke, det begynner å bli en stund..... har mista helt lysta :(

Skrevet

Passert 2 uker og jeg holder snart ikke ut lenger =/

Skrevet

1 uke siden. Før den tid sikkert 2-3 mnd siden. Vært gravid. Nå ammer jeg, er tørr og fæl og lite sugen. Stakkars mannen min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...