Gå til innhold

Muligens motsatt problem; men! Vi trenger ei vogn som ikke har full liggestilling!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er bare 6mnd gammel og kan ikke sove helt flatt.

Simo kombi har så høyt stille på "nr 2" at det ikke funker! Han er rett og slett ikke stor nok til å sove slik. Den kan knapt brukes når han er våken og vil sitte oppreist for å se!!

Den eneste vognen jeg kan komme på er Emmaljunga sin scooter. Den har en "liggestilling" uten at den er helt flatt. Alltid omtalt som ei negativ side, men for oss er det et must.

Det er bare så dumt at den vognen er vendt fra oss som triller. Det er han jo alt for liten til enda. Jeg foretrekker fortsatt å ha øyekontakt og mulighet til å prate med henne på 3 når hun sitter i vogn. Så slik vil vi ha det leeeenge enda med han også.

Noen som vet om ei vogn som funker da?

Om den ikke har "ikke helt flat liggestilling" må stille nr 2/nesten liggestilling være lav.

Mener å ha hørt at "nr2" hos simo er en av de høyeste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har arvet en helt grei sportsvogn fra brio hvor du kan enkelt flytte den du holder i når du triller over på andre siden. Gjort på 2 sek. Den går an å justere ryggen på til helt sittende, litt liggende, helt flatt osv.

Noe sånt har jeg (uten bagen) http://www.brio.net/BRIO_NET/Norge/?b=3

Det er ikke akkurat den jeg har, sikkert en fornyet versjon. Min er 5 år gammel.

Skrevet

Vi hae quinny et eller annet, 3 hjuling. nivå 2 er veldig lav. setet er vendbart, ikke vanskelig å snu det.

Skrevet

Brio sitty/race har ikke full liggestilling

Mountain Buggy har seler som en justerer liggestillingen med. Da kan en ha den hvor en vil fra full sittestilling til flatt. Det er ingen hakk en stiller inn etter.

Skrevet

Vi har Teutonia s3 spirit. Den har flere innstillinger..... kan brukes begge veier.

Skrevet

Kan du ikke bygge opp med en tynn pute eller et sammenbrettet pledd, slik at han ligger litt skrått?

Hvis ikke er Bugaboo Bee veldig fin til det formålet eller TFK joggster twist med den nye multi-x bagen. Begge disse kan du ha mot deg. :)

Skrevet

Brio race

Brio 123

TFK

MB

Emaljunga

Quinny

osv osv osv.

De aller fleste triller/sportsvogner har rygg som IKKE er heeeeelt flat.

Skrevet

Brio GO har også trinnløs innstilling av ryggen, blir ikke helt flat heller.

Lett å snu setet den veien du vil, og en veldig god vogn å trille synes jeg!

Skrevet

Men hun ville jo helst ha barnet vendt mot seg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...