stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Skal kjøpe vinterjakke til datteren min på 6 år. Hun har nå blitt skolejente, og ønsker seg to-delt dress. Har dere noen forslag til hvor jeg skal lete, og hva som er bra?
Lovemelikeyoudo Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Skogstad har fine klær, selges på sportsbutikk;)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2010 Jeg er jo ikke heeelt tafatt selv heller da;) hehehe.. Har vært på G-sport, men der starter jakkestørrelsene (Norheim) på 8 år. Intersport hadde ingen vinterjakker til barn (enda??). På "Perfect Barneklær" fant jeg Reima sin, men den koster 999,- i tillegg til at den ikke var så fin. Såå.. uaktuelt! Ticket to Heaven sine startet på 8 år. Skogstad hadde de ikke fått inn enda, men de aner ikke hva de får. Hvis de får jakker fra Skogstad er det mulig at de ikke får i størrelse 6. Mulig de får inn mer neste uke, men de aner liksom aldri hva de får eller når de får det. Blir nesten litt oppgitt! Hvis noen vet hvor jeg bør lete, eller hva som kommer, så hadde jeg blitt veldig takknemlig =) Skrev dette innlegget tidligere i dag, men det vises ikke når jeg åpner innlegget?? Uansett... Takk for svar Cupcake =) Da skal jeg vente og se hva de får inn fra Skogstad.
3småtroll♥ Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Hei! Vi har hatt høstjakker fra skogstad til jentene de siste årene og vært veldig fornøyd, men i fjor kjøpte jeg vinterjakke fra skogstad til lilleknott, og syns ikke den var like god. Ikke så tykk eller varm egentlig. I år har jeg bestilt Didriksons jakke og bukse til jentene på smilebutiken.se Koster 999,- for både jakke og bukse;) Snuppene her er snart 7 og snart 8:) Eldste får turkis jakke med fuskepels rundt hetten og svart selebukse. Yngste får rosa jakke og bukse.. Har googlet Didriksons for å se om jeg kunne finne noe omtale om merket siden jeg ikke har prøvd det selv, og fant bare positiv omtale:) Pleier å være best i test i svenske tester:)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 7. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2010 Tusen takk for tips! Skal sjekke ut den nettsiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå