Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Får ikke til å "Like" feks nettsider, instruksjoner noen?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Skal jo bare være å klikke på "lliker" dersom det er tilgjengelig på det du ev vil like, el så må du feks publisere linken på din side for å gjøre det
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Hmmmm.... jeg er litt tett på dette med data. Når jeg er inne på en side så er det jo ikke noe knapp som heter liker som jeg kan trykke på. Går man inn på en side via FB og hvordan gjør man så det da? Hvis jeg publiserer linken på min side, blir det ikke da en "status", altså på veggen min, eller mener du et annet sted på "min" FB side? Tuuuusen takk for svar! :-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Først må du publisere det du vil på siden din, da kommer det opp under, liker, kommenter, del osv. Feks du ser et el annet på nettsisa til VG som du vil publisere, noen ting har jo direkte knott du kan klikke på for å publisere til siden din, el så må du klippe/live over. Ofte i margen på FB (hjem siden) så er det div annonser som ruller og går, disse kan du trykke liker på. Ser du at venner har noe du liker kan du klippe på det ev på del, så får du den på din side osv. Håper det var litt til hjelp i alle fall. Øvelse gjør mester. Det letteste er om det er noen du kjenner som kan sitte sammen m deg å vise og du prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå