Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Har en baby på 8 uker, og etter at hun hadde lagt seg for kvelden tok jeg min første røyk siden jeg ble gravid. Har slitet i flere uker over hvorvidt jeg skulle begynne igjen eller ikke. Var utrolig deilig til å gå ute på terassen og ta ut en røyk. Avslappende og fantastisk, men den smakte helt forferdelig grusomt. Jeg tok bare noen få trekk og så klarte ikke mer. Gikk og vasket hendene og pusset tennene med en gang. Har såååååå lyst til å røyke igjen, men har ekstrem dårlig samvittighet overfor babyen min, jeg klarer det bare ikke. Kroppen krevde nikotinen på en måte jeg ikke hadde forestilt meg, men da jeg kom inn og skulle se på babyen min, jeg ble så lei meg. Hvordan skal jeg klarer dette? Blir nesten revet i to.. Yikes
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Nesten revet i to gitt... Gift, sykdom og tidligere død på den ene siden og en frisk søt og herlig baby som fortjener frisk luft og ei frisk mor som lever lenge på den andre. Hardt valg ja...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Jeg tygger nikotintyggis som en gal og røyker på fest. Jeg er et svakt menneske. Men det er bedre enn de 15 røykene jeg fikk i meg hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå