Studine mevik Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Det er moro å være småbarnsmor på butikken når alle lavpriskjedene sloss for å ha de beste tilbudene på bleier og barnamat på glass. Rema 1000 har 2 for 1 på liberobleier pluss halv pris på middagsglass Kiwi har hver andre bleiepakke gratis med bleieavtalen pluss at de kjører samme opplegget på middagsglass Rimi har også hivd seg inn i krigen og selger 2 for 1 på alle pampers-bleiepakker Nå spiller det ihvertfall ingen rolle hvilken butikk jeg handler i. Har ikke rimi i nærheten så det blir rema eller kiwi vi handler mest hos. Jeg ønsker priskrigen hjertelig velkommen
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 hehe, me too! De kan gjerne bare priskrige så myyye de bare vil for min del:D
Gjest Edemuli Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Siden vi fikk 2 for 1 da vi skulle ha en til er vi kjempeglade for alle tilbud.
stearin Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Flott med halv pris på pampers også) Ja, priskrigen bør gjerne tøye lenger for min del:) Nå er det virkelig en fryd å handle bleier! Hele huset er nærmest fylt opp. Lurer på hvor lenge dette skal pågå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå