Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Merket mannen din noe som helst annerledes på lyst og nytelse? Eller var alt helt som før inngrepet?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Mye mer lyst og løssluppenhet fra oss begge siden vi ikke trenger tenke på prevensjon som kan svikte. Helt supert.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Dersom der blir forskjell i lyst og nytelse, så er det psykisk etter sterilisering. For en kan kun se forskjellen i mikroskop Hilsen helsesekretær som har sett sæd i mikroskop før og etter sterilisering;) Det var en pasient som hadde sterilisert seg, men siden alt virket som før så stolte han ikke helt på steriliseringen;)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Takk for svar begge to! Har en mann som er liiiivredd for å "ruin a good thing", he he... Men når jeg har gjennomgått to jævlige fødsler så synes jeg ærlig talt det er hans tur til å ta et inngrep i de edlere deler. Og hvis det ikke merkes fins det ingen unnskyldning. Akkurat nå er JEG livredd for sex, tror ikke jeg ville overleve et tredje svangerskap... Så kjenner meg godt igjen i det med å bli mer løssluppen og slappe mer av ja :-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Hvorfor kan ikke DU sterilisere deg da? Er ett kirurgisk inngrep med null komplikasjoner.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Joda har vurdert det, men det er jo et mye større ingrep på oss damer enn på mennene. Og, som jeg sier i innlegget, synes på mange måter det er hans tur! Er fortsatt ikke helt i orden etter siste fødsel, orker egentlig ikke tanken på noe mer "roting" med instrumenter nedi der....
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 dessuten koster det mye for en dame, hun må i nakose, har større farer for komplikasjoner og kan aldri gjøre det om, mens en mann kan spasere hjem rett etterpå, uten å være blakk. Og det kan reopereres om angeren skulle tre inn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå