Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Når man får utbetalt foreldrepenger av arbeidsgiver som får refundert av NAV, spiller den regelen med max 6G inn da? Eller får man bare foreldrepenger hver måned som en vanlig lønn?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Som regel ikke, men det er opp til arbeidsgiver.
Gjest Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Arbeidsgiver får kun refundert etter 6G regelen. Du må sjekke hva arbeidsavtalen/tariffen din sier for å vite om du har krav på noe ut over det.
Gjest Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Noen bedrifter betaler mellomlegget som et gode til arb.taker, men dette må du sjekke med din bedrift. Bedriften får bare refundert 6G
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Ok, så da er det vel å spørre arbeidsgiver eller lønnsavdelingen. Men om arbeidsgiveren min IKKE gjør dette, vil jeg få utbetalt mindre pr. måned? Eller er det totalt sett? Jeg har i dag brutto ca.40.000 og netto oppunder 30.000. Vil jeg få mindre utbetalt pr. måned mener dere? Hvor mye o så tilfelle?
Gjest Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Du får nok betalt mindre per mnd. Det var det som skjedde her i huset i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå