Gå til innhold

Hvor tidlig går dere til lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 8 nå, lurer på å få meg en time. Når gikk dere første gang? Er forøvrig ufattelig kvalm. Hvorfor kalle det morgenkvalme når det varer hele døgnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel vanlig mellom uke 8 og 12 engang tenker jeg. Selv hadde jeg første time i uke 12 tror jeg.

Og begrepet morgenkvalme er bare tull, helt enig med deg :) Her også varte det heeeele dagen. Lykke til!!

Skrevet

Jeg er 7+1 i dag og tenker å få meg en time i uke 10 eller der omkring. Det er vel det som er vanlig. Føler at alt er som det skal, så da bare drøyer jeg det.

Er også kvalm dagen lang, men ser ikke noen grunn til å gå før til legen av den grunn. Han kan jo ikke gjøre noe fra eller til med det, bortsett fra å anbefale kvalmestillende hvis det er SÅ ille. Og det er det ikke med meg.

Sist graviditet var jeg hos legen i uke 6, for jeg hadde timen for noe annet. Men det syns jeg ble litt tidlig igjen. Jeg hadde knapt fått tid til å summe meg etter positiv test syns jeg, så det ble litt surrealistisk, også ble det så lenge til neste gang jeg skulle til lege/jordmor.

Og det blir veldig lenge til neste kontroll denne gangen også om jeg går for tidlig til legen. Som andregangs skal jeg vel ikke ha neste kontroll før i uke 24. Utenom ultralyd i uke 18 da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...